2009年8月7日星期五

入行

記得我在讀大學時, 修讀了一個課外通識課程叫廿世紀科技發展, 那時Part Time 在eBay買賣, 話晒都係"資訊"和"科技"的Small Potato, 講者是信報專攔作家(信報我聽爸媽講最專的經濟報, o個時都未有經濟日報), 老至子!

我重記得那一課 (12年前啦...好難得) 他所講的一個題目: 究竟畢業後投身那一行發展, 比較快, 比較大會有前途? 他說有兩大行業將會妁世界現在舊有的模式抯轉, 一是基因工程, 一是資訊科技, 基因工程可以有助解決現有醫學無法解決的問題和疾病, 如遺得病, 老人癡呆症, 癌症, 他那時還說科學家正努力解開人類的基因圖普要多十年時間(真的比他講中, 我年前剛全解)!

除了治病, 還有解決飢餓問題, 仗做法就是改變食物基因, 將耐寒植物基因加入橙, 淺做法就是改變食物基因, 將耐寒植物基因加入橙, 那樣西百利亞(零下30幾度)便都可以種橙, 另外他也提到復製羊, 而復製人一定會有, 只是時間問題!

而另一主宰也是的便資訊科技, 他那時說微軟正計劃增加互聯網的高速, 那時
網絡
的流量比現在天更快更多, 如果在70's年代出世的人, 會感受到互聯網帶來的改變! 但如果要確實感受到"impact", 五六十年代出世的人更什, 因為無o甘零活, 新聞, 產品宣傳!

現在一台netbook, 一條lan線就可以, 我想我投入這一行做Full Time都幾受這一課影響, 有時再回頭看都幾真, 如果唔係www, 就冇Email, 無eBay, 你都賣一架車仔,在香港你先儲了十多萬, 兩個月上期一個月按金開間鋪先啦 , 想賣海外, 發夢啦, 飛到美國找分銷商? 但tomica 唔係你做wor, 未到你找吧, 所以要賣/推廣一樣貨品去Oversea, 要的資金, 時間多過現在幾十倍, 但凡事都有兩面, 以學歷作入場卷, 有的人當然成功機會大, 但現在入場卷就係上到網(差唔多人人都有), 所以易, 但競爭大, 如你要入行, 就要"預左"啦.!

沒有留言:

發佈留言

Toyeast @ eBay