2010年8月2日星期一

回"七月又中招! 又比eBay停左Account!"


真係有唔少以前好有Heart玩eBay的朋友仔好真心咁話, 同我講做eBay唔知係唔係前世報應(我媽媽都講過), 好地地一買一賣, 不放假, 不眠不休, 但可以一覺醒來一無所有, 他們都是好有毅力的人, 我敢講唔係一次兩次, Account越多, 長年累月不停為不知名的問題奔波, 又要顧生意, 又要出糧, 他們的而且確戰鬥到最後一刻, 真的見唔到無日無之的問題會有解决一日而放棄, 很多是我鼓勵他們在eBay做生意的, 今天他們反叫我唔好做, 我做賣玩具的出發點是一盤開心的生意, eBay HK在電話中成日同我講開多D新Account做就得, 個個都係咁..... 但我 唔開是有原因, 為什麼正當誠實做生意要左閃右避, 要十年不停走鬼, eBay的Feedback原意是什麼? 商譽何價? 用郵局做郵寄, 做到100人99人讚真的不容易, 才做到99.1% +ve, 收唔到那位, 退錢是應該, 但我真的不知為什麼eBay不停地停Account同Listing Right.

我都很累, 坦白說, 我已經對員工說在eBay做可說是四流制度, 三流成本, 二流推廣, 一流人流的生意

你看看上面的Notice, Message (七月又中招! 又比eBay停左Account!
) 無講, 停幾耐, 無講, 點解, 看Help Page啦, 看完都唔知死咩, (正常), 再問幾時, 點樣可以正常番, 無提, 我都唔知, 上面寫多謝合作解決ASAP...... 咁唔清楚點做生意 .....

做eBay已不容易賺錢, 更找不容易到快樂 , 唯一開心就係識到eBay 香港仲有D在eBay香港做的朋友, 講真, 在新DSR standard下, 我都唔知我地可以繼續在eBay賣車仔賣幾耐, 真係幾可惜同無奈, DSR太個人感受, 很多客即使7天收到都可以話慢, 可以俾2星, 但Store Level 好快對DSR有要求, 如果做唔到Anchor Store, 我地是再做不下去的. 十二年花在eBay的光陰就可以話上句號


沒有留言:

發佈留言

Toyeast @ eBay