2009年7月19日星期日

起步前, 怎收錢 (上)

我記得第一間用來收Credit Card "代收數"公司叫做 CC Now (好似仲未執), 1999年幫親 (好像是Udomain介紹的), 果陣收7% service charge, 之後我 "走人" , 新加入就要11%, o甘點解唔用PAYPAL ?


PayPal 果時都未出世, 我都未知有Paypal (PayPal 是1998年出現, 早幾年都係大茄, 無咩人知), 直到現在, 諗都唔使諗, 一定用PayPal開始係呀, 都唔平架, 但如果Paypal 的 5.7% 唔好以為係2.9%, 仲有 2.5% 係蝕匯率的, 但你係唔會發覺 - 用之前 ), 但 5.7%鄟 都話頂唔住就唔好做啦, 因為無月費 (即係唔用唔使錢), 唔使一大筆Deposite (押金/保証金) (HSBC就係), 唔使BR( 商業登記) ( Pay Dollars 是要的), 又唔係CCNOW o甘 11% ... 都無咩其他啦 (有就話我知啦).


諗起Paypal 那時值15億美金 賣比eBay, 果時我仲唸eBay o甘貴都買, 結果....原來真係執到寶... (Meo Witmen 最成功的收購 , 但打後Skype 就是最敗而引退) Paypal 的收錢 Logic 同信用卡最唔同地方就係Paypal是Close System, 而信用卡比錢係Open System.


Foo Close System 即係, 比錢同收錢都係paypal 的登記會員, 而如果用渣打信用卡, 是可以經 CITYLINE HSBC的 PAYMENT GATEWAY 比錢, 而收錢人的 BANKER 是 東亞.... 那又有什麼實際分別呢? 分別就是付款人是否真卡卡主了. 我打個例子, 如我做元x壽司的店員, 我有你的信用卡存根, 有你的信用卡號碼 xxxx xxxx xxxx 4321 同 Expired Date, 但我用記憶在收卡時記前12個位, 那樣我就可以用你的 信用卡 資料而上網買東西比自己了.......

沒有留言:

發佈留言

Toyeast @ eBay