2009年7月30日星期四

WHY eBay?


從98年起, 美金, 英文, 海外市場是我網上生意的鐵三角原則, 暫不說近兩年才讓"內地市場", 為什麼不是港元, 中文, 香港市場呢?

這同我的行業有關 (玩具), 這同我的區域有關(香港), 如果我身處美國, 日本, 可能就會由本地市場開始, 因為地大物博, 但環顧香港如果我問你及二十個我識的朋友, 有沒有試過, 想過由香港的網上玩具店買玩具?

唔 係Yahoo買二手wow, 是真的從網上買下Gundam, Tomica, 變形金剛.... 我唸我20位朋友再問佢地20位朋友答案都係一樣 "冇". o甘就已經答到你為什麼如果我用中文, 收港元在香港市場網上賣玩具, 應該捱唔到一個月, 這樣再推到其他物品, 再問同一個問題, 你就知有冇得做....

但Never say Never, 是有公司/個人會有點成績的, 但成功比例真的很少很少, 規模也很細, 而商戶本身自己一定有實冊生意, 網上只是第二Channel,

我 所知ESDLife (我們曾經三年是ESDLife的聯營商戶) 就有商戶賣羽毛球 (因為配合網上Book 場) 或婚前檢查 (因為網上Book結婚時間) 是相當活躍, 但如果你單單自己開間網上店賣羽毛球, 體育用品而唔夾ESDLife的話, 都很難有一單生意, 大部份網上買賣做得比較有規模的公司都是Target海外出口開始, 無論做自己的網站或eBay都係, 香港很特別, 地少人多, 做就了地產, 但扼殺了本地網上買賣, 因為實在太方便, 又唔貴, 款多唔多我唔評本地論, 但都夠, 所以沒有任何透因令香港人網上買玩具首, 文具....

但 我要十分明確分清, 我說是網上買及網上付款, 如果在網上下單, 不付款而貨到收款比較盛行, 而另一原因Target海外市場是你只做本地 或做全世界市場, 成本分別近乎零, 所以為什麼只賣香港, 我們也有中文版, 也有香港人, 但只佔0.003%生意, 當然寄海外也有十分多風險, 但只要累積多點經驗便可險中求勝!

沒有留言:

發佈留言

Toyeast @ eBay