2009年7月28日星期二

BR (Business Registration) 與網上買賣

很多人問網上買賣, 如果以私人身份是不是唔使交稅, 係, 起馬現在還是係, 但為什麼做得大的商店(網上) 都會有做商業登起呢?


這要向我初初以SOHO(在home office)開始講, 那時候還是主要在eBay買賣Zomen為主, 而開始時候, 我每天放學都會經過太原街HH玩具店買一些車仔上 eBay 賣, 那時大概以$17店鋪零售價買, 在eBay以$6 - $8 USD 賣出, 利潤都算好,


但買下買下, 自然會唸下"可唔可以平D入貨呢", 結果膽粗粗地照Tomica盒上代理貼紙上的電話打去, "喂? 我們問下如果我想批Tomica要有什麼手續?" 那邊萬信的職員第一句就問 : " 你係邊間公司架, 鋪頭在那裡?" 我那時很不好意思答 : " 我無地鋪架, 係eBay做買賣, 未有商業登記!" "吓!? 係邊度買賣話? 不過我地只會批發比公司, 所以唔可以批比你..... (收線...被cut線)...


之後我隨一位賣車仔鋪 (名車博覽) 的老闆娘Cherry 去一月的香港國際玩具展(人生第一次去展覽會) , 入場時先發現有"卡片"才可入場, 我沒有卡片, 結果Chrry 比左一張佢既卡片比我, 叫我改了她的名寫上自己名, 那時我意識到雖然網上生意是沒有"BR"的規定 或法則, 但在香港從事商業活動, BR還是大家遲早做的事, $2600, 可以正式地令你的生意供應能 (Supply Chain) 少了很多麻煩, 有了BR, 可以開公司銀行戶口, 可以在批發商開Account .... 可以用公司check找數, 印公司卡片在展覽或同生意朋友交往時免了尷尬我自我介紹 (雖然我話我公司係做網上賣車仔, 很多展覽商都覺得我在浪費他們的時間), 之後當生意 "大一倍" 還得請下Part Time, 連勞工局都要你Fax "BR" 才免費同你登招牌廣告,....


所以還是不好可以為真的"免費"就可以做的網上買賣, 一張BR可以令以批發價入貨, 曾有位朋友同我說 "o使咩Y, 我叫邊個邊個幫手落單就得啦!!" 我心想 "亞邊個邊個幫你一世咩, 代理送貨比佢, 你又要去佢到罹, 時間, 車費 ...." 呢D咪叫等價交換囉.!!!!


沒有留言:

發佈留言

Toyeast @ eBay