2009年11月3日星期二

[轉] eBayer兼任銷售助理 月入過萬

原文  每週熱話 


每週熱話
eBayer兼任銷售助理 月入過萬

網上購物好簡單,相信人人試過。但要在網上銷售,則要花頗長時間替貨品拍照、寫介紹、才可將貨品上載,對於新手,的確麻煩兼有難度。
有見及此,eBay推出了銷售助理服務,幫你全程跟足拍賣流程,由上載貨品到收錢、寄貨都幫你負責。eBay銷售助理呢個新行業可以話係新潮拍賣官,有唔少賣開eBayer都會兼任埋eBay銷售助理,因為所花時間差唔多,仲增加收入,好似eBayerWilson兼任銷售助理,每月平均搵多成萬蚊。想知eBay銷售助理做乜,就等Wilson介紹一下。

eBay銷售助理工作範圍?
Q:《交易通》 W:Wilson
W:做銷售助理即係幫人將貨品放上eBay拍賣,要同件貨品影相、上載貨品、答問題、收錢同交收。想搵銷售助理人,上香港eBay就會搵到已登記銷售助理名單,現時香港eBay約有48個銷售助理。當有人搵我,就要開會見面,睇個客想賣乜,如果決定幫佢手,就要記低貨品數量、度尺寸、傾人工等,亦要簽合約。試過有個客間廠幫政府做開街邊大垃圾桶,佢想將呢垃圾桶賣去美國,但我覺得件貨太大好難賣,郵費亦要超過2千,所以我拒絕呢個工作。
當件貨放上去賣之後,成日會有人問問題,而拍賣網站人最大路問題都係圍繞尺寸、郵費、寄唔寄去當地等。雖然件貨keep客邊,但我第一次同個客見面時,就要晒所有有關貨品資料,亦要度晒貨品尺寸。除非係同電子產品有關問題,例如邊產品支唔支援電腦,咁我就要用電郵問番個客,由佢去解答。我每星期總結一次賣出幾多貨,再叫客人執貨畀我,由我寄畀勝出拍賣人,而我一星期大約要寄2百件貨。



如何入行?
W:想做銷售助理人一定要係做開拍賣eBay賣家,最少有100個正面評分,仲要過去3個月每月平均賣出4件貨品,同埋擁有最少97%正面評價,就可以上eBay免費登記做銷售助理,然後等想賣人搵我。例如我家幫緊兩個客做銷售助理,一間係內地製衣廠;另一間係深水電子用品零售店。間製衣廠專做成熟女裝,佢貨尾香港賣唔晒,我就會將貨賣去南半球如澳洲等地方,因為邊開季,銷量會較好。
我睇好呢行前景,因為好多大陸廠都想將貨品用網上銷售途徑賣去外國,但佢英文一般,較難用文字形容到件貨,而普遍外國人亦唔鍾意幫襯中國eBay賣家,覺得唔可信,所以家好多大陸賣家傾向搵香港人做銷售助理,貨品銷量會好。



人工點計?
W:銷售助理唔屬於eBay員工,薪金係由請佢人負責,每個銷售助理人工都唔同,有人會以一個project計人工,亦有人以佣金方式計數,而我就定每件賣出與冇賣出貨都收$20做底薪,而賣出貨再收多25%。
5年前我開始eBay賣,以前正職做會計,月薪萬1蚊,上年9月決定辭工全力做網上買賣,係因為覺得網上拍賣每日做5至6個鐘搵錢都多過做會計。家我繼續賣自己加做銷售助理,淡季人工約萬5蚊,而暑假、聖誕、情人節等旺季月入達2萬3千蚊,而銷售助理收入約佔一半;只計銷售助理,平均月入過萬。



會用低價起標拍賣定buyitnow模式銷售?
W:拍賣之前要同個客講好會用咩方法拍賣件貨,例如衫同飾物就會用拍賣方法畀人去bid;絕版玩具、表等貴價貨就會用buyitnow定價去賣。而eBay拍賣價一定低過當地零售,假如我打算將貨品放澳洲、美國或歐洲等地區,就要先去當地市場調查網站做資料搜集,要先知道同類貨品市場價格,例如一件衫美國賣25蚊美金,由1蚊美金起標,售出價大約會係20蚊美金左右。售價未必好高,但對廠家講,貨過季即係冇用,所以即使賣價唔高佢都可以接受。

沒有留言:

發佈留言

Toyeast @ eBay